Mercenarios do Barbanza - Asociación Deportiva Airsoft
 
ÍndiceÍndice  CalendarioCalendario  FAQFAQ  BuscarBuscar  MiembrosMiembros  RegistrarseRegistrarse  ConectarseConectarse  
Temas similares
Conectarse
Nombre de Usuario:
Contraseña:
Entrar automáticamente en cada visita: 
:: Recuperar mi contraseña
Últimos temas
» 13/12/15 Org. Free Wolfs, no Campo do Lobo
Vie Nov 20, 2015 3:10 am por Pate

» Partida URO
Miér Jul 15, 2015 1:28 am por Poncho

» 07/06/15 RE-Op. Overcast (Lalingrado)
Lun Mayo 25, 2015 10:02 pm por Pate

» 10/05/15 Op. Overcast (Lalingrado)
Miér Abr 29, 2015 1:29 am por Pate

» partida solidaria en colaboración con cruz roja 28-12-2014
Vie Dic 12, 2014 1:44 pm por vieira_goes

» 29/11/14 Patida recaudatoria para desbroce no Aserradero org. Free Wolfs
Sáb Nov 08, 2014 3:02 am por Pate

» 21/12/14 Op. O.V.N.I., Org. Free Wolfs na Curota
Sáb Nov 08, 2014 3:01 am por Pate

» Novedades Mission Accomplished
Mar Oct 21, 2014 5:32 pm por WorldRealGames

» Vendo Fusil y pistola
Vie Sep 26, 2014 8:59 am por sechin10

Buscar
 
 

Resultados por:
 
Rechercher Búsqueda avanzada
Mejores posteadores
Shombra
 
pIkAs
 
Ridick
 
peixe
 
IceBot
 
Yobai
 
Pate
 
kaos
 
Mon
 
kaosone
 
MDB en el mundo
Locations of visitors to this page

Comparte | 
 

 19-08-2012 partida olympos

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo 
AutorMensaje
hadesbluer

avatar

Cantidad de envíos : 30
Edad : 42
Localización : ourense
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 14/10/2010

MensajeTema: 19-08-2012 partida olympos   Vie Jul 06, 2012 11:23 am

Augas
vermellas


argumento

Gulfar e un pequeño pais que se separou da antigua unión sopletica e que leva anos sumido nunha guerra civil , Gulfar do norte e Gulfar do sur loitan polo control do país e asi poder gobernalo según os seus ideais , pero despois de tanto tempo de loita están chegando a unha especie de punto morto . Os recursos dos dous bandos están case esgotados e se non consiguen abastecerse acabaran loitando con paus e pedras .

Fai 8 horas un avión procedente de unha base secreta da Otan, que sobrevoava o espacio aéreo de Gulfar cargado con armamento de todo tipo , por motivos descoñecidos sufriu problemas . A fuselaxe da aeronave partiuse deixando caer a sua carga , que quedou dispersa por unha amplia extensión de terreo de bosque espeso da zona centro de Gulfar , pero a parte mais importante da carga que consta de varios contenedores de misiles de largo alcance caeu en Porteiro, unha pequena población destruida a causa da guerra. As tropas de ambos bandos están a varios kilómetros ó sur e ó norte da zona do sinistro. Os dous bandos tentaran recuperar a maior cantidade de material para inclinar a balanza ó seu favor .

Pero en Porteiro ademais das caixas de misiles tamen caeu unha arma química que detonou co impacto, provocando unha nube toxica na zona de porteiro . As tropas teran dificultades para recuperar os misiles , dado que non poderán entrar en porteiro ata que se disipe a nube toxica . Os científicos calculan que será seguro entrar en porteiro apartir das 12:00 horas, mentras tanto as tropas están centradas en recuperar o resto do material disperso pola zona .
O bando que recupere mais cantidade de armamento conseguirá a superioridade armamentística e gañara a guerra .

Misión

Recuperar a maior cantidade posible de material e tansportalo á sua base onde teran que protexelo
Recuperar os misiles que hay no pobo cando se permita o acceso e levalos á base .
Poderia haber alguna misión adicional si as circustancias o requiren .
bases da partida

Habrá varias caixas e garrafas dispersas polo campo , simulando municion , armas , explosivos , misiles , combustible, etc .

Os dous bandos teñen que localizar as caixas e as garrafas de combustible e loitar por elas se fora necesario, unha vez que as teñan baixo o seu control transportalas á sua base e protexelas mentras intentan recuperar mais material. Poden quitarlle ó outro bando as caixas ou garrafas que estén transportando, ou incluso na base .
Cando unha caixa ou garrafa leve mais de 30 minutos na base , esta será asimilada e xa non podera ser roubada polo outro bando .

Cada caixa ou garrafa valera un numero determinado de puntos dependendo do material que leve dentro ,
Apartir de unha determinada hora permitirase o acceso ó pobo, para recuperar as caixas de misiles , que valeran mais puntos que as outras ....10 minutos antes de permitir o acceso ó pobo , darase aviso ós dous bandos e estes teran que reunirse por completo na suas respectivas bases para evitar ventaxas . ó pasar os 10 minutos de reunión darase unha sinal de saida e os dous bandos sairan cara o pobo a fume de carozo .

Cada equipo tera un respawn fixo, pero poderan contar tamen con sanitarios e con un punto de cura móvil . O punto de cura móvil ( PCM ) pode ser transportado e colocado no punto do campo que mellor conveña , pero so podera ser instalado unha vez en toda a partida. O (PCM) non podera ser instalado a menos de 100 metros de ningún dos obxetivos a cumplir ou das bases enemigas.

Cando se de por rematada a partida contaranse os puntos dos dous bandos , gañara o bando que teña mais puntos .



Hora de comer

Comeremos no campo , aproveitaremos algún momento que non interrumpamos nada importante e pararemos a partida pra comer, e despois de comer continuaremos . A hora decidiremola entre todos antes de comezar a partida .
Aproveitaremos a comida para falar sobre o desenrolo da partida e solucionar posibles problemas que podan surxir ou atender as queixas dos participantes .

No caso de que a partida teña rematado cando paremos para comer , podemos organizar mais xogos no pobo para aqueles que queiran quedarse a xogar despois de comer.
Temos pensadas misions adicionales para prolongar a partida se fora necesario .

Normas

Os bandos distinguiranse por uniformidade , non levaran ninguna cinta nin sinal que os distinga . Por iso os xogadores que se apunten deben indicar a cor do uniforme do que dispoñen , para poder asignalos a un bando ou a outro .

Asignarase un sanitario por cada 10 xogadores hata un maximo de 4 sanitarios por equipo . Os sanitarios serán asignados antes do comezo da partida por sorteo , durante o transcurso da partida poderase transferir o rol de sanitario de un xogador a outro voluntariamente , os dous xogadores que decidan facer o intercambio deberán ir ó respawn como se estivesen eliminados e ali faran o cambio despois de pasar o tempo reglamentario de respawn ,o novo sanitario deberá levar o distintivo que o identifique como sanitario . O cambio será comunicado ós membros da organización.
Os sanitarios levaran inicialmente 10 vendas , cando utilicen as 10 vendas poden ir á sua base a por mais , a responsabilidade da administración das vendas recae no sanitario e nos membros do equipo que estén con el en cada momento .
Polo tanto o numero de curacions que pode recibir un xogador será indefinido , e dependerá do que decidan os xogadores ou o sanitario , un xogador pode recibir mais curas que outros por petición dos compañeiros si creen que eso lles proporciona unha ventaxa táctica
. En todo caso a ultima palabra tena o sanitario, porque se un xogador recibe mais vendas outros quedaran sin elas . Os sanitarios levaran un brazalete ou algún tipo de distintivo que os identifique como tales .

Os xogadores feridos poden ser movidos polo sanitario ou por outros compañeiros para apartalos da línea de fogo , e poder proceder á sua curación con mais seguridade . Pero o xogador ferido non pode moverse por si mesmo e deberá ser movido por outros xogadores, por exemplo arrastrando o ferido . Si despois de 5 minutos de caer ferido non se recibe axtencion sanitaria considerarase xogador desangrado e deberá dirixirse ó respawn ou ó PCM .

Os xogadores feridos non están mortos , polo tanto poden seguir falando cos seus compañeiros , informando , comunicándose por radio , dando instruccions , etc , etc , pero non pode seguir disparando . Non se podera disparar ós feridos pero si se pode disparar a aqueles que intenten axudarlle .

O sanitario pode ser curado por calquer xogador utilizando as vendas que leva o propio sanitario ou por outro sanitario , se non pode ser curado tera que ir ó respawn ou ó PCM .

Os tempos de respawn ou PCM seran de 10 minutos , pero si no PCM hay un sanitario de forma permanente os tempos de cura no PCM serán de 6 minutos .


Pasaremos crono antes de comezar a partida .
Hay que ter en conta que existen varios factores que poden influir na velocidade das bolas disparadas por unha replica e polo tanto tamen influen nas medicions do cronógrafo , como poden ser a altitude , presión atmosférica , humedade relativa , temperatura e incluso o marxe de erro dos propios cronógrafos , que na maioria dos casos son de dudosa calidade .

Potencias máximas y distancias de seguridad:

-Pistolas........................................330fps.Aprox.6metros
-Fusiles de asalto y subfusiles:........350fps.Aprox.6metros
-Fusiles de apoyo:...........................400 fps. Aprox. 15metros
-Sniper eléctrico:.............................450 fps. Aprox. 20 metros
-Sniper cerrojo:................................500 fps. Aprox. 25metros


-A menos de 5 metros se recomienda no disparar a un contrincante con una réplica.
-Toda replica que pase solo 1 fps do marcado non pasara a crono e non podera xogar.



Non se permiten os disparos na cara ou en ningún punto da cabeza, se a única parte visible de un xogador fora a cabeza non se lle poderia disparar. Por ese motivo non se pode disparar asomando so a cabeza , hay que asomar parte do corpo . A única excepción na que se permitiría o disparo na cabeza seria : cando un xogador disparara asomando so a cabeza , e despois de avísalo varias veces insistirá en seguir actuando da mesma maneira , sempre e cando o xogador este a unha distancia suficientemente segura . En todo caso recomendase avisar a algún membro da organización sempre que se observen irregularidades por parte de algún xogador.

Non están permitidas as agresions verbales ou físicas baixo pena de expulsión , tampouco esta permitido decirlle a outro xogador que esta eliminado solo porque pensamos que lle demos con uhna bola , todos sabemos que as apariencias engañan , si vemos que un xogador non se da por eliminado e moi probable que non lle deramos ou que non notara o impacto . Si notamos un comportamento incorrecto de maneira reiterada avisaremos á organización , pero nunca acusaremos a ninguen de nada .

Consideramos que non é moral , ético nin deportivo ir facendo comentarios acerca de se no outro bando hay inmortales ou xogo sucio , pódense xerar situacions incomodas por este tipo de comentarios . por iso recomendamos evitalo na medida do posible .

O resto das normas xa as coñece todo o mundo e non fai falla recordalas todas aquí , somos xente adulta e esperamos que todos teñan un minimo de sentido común . Non se permiten neglixencias , ningún xogador debe facer nada que poña en peligro a sua integridade física ou a dos demais . por iso mesmo queda restrinxido o uso de artefactos pirotécnicos, porque estes artefactos cada un fabricaos na sua casa á sua maneira , non podemos garantir que vaian a funcionar de maneira segura para todos .

A organización tera sempre a ultima palabra e calqueira decisión tomada polos membros da organización será inamovible .

Nunha partida de airsoft disparanse bolas, polo tanto debemos traer asumido que nos van disparar , ben sexan bolas aisladas ou ráfagas ,algunhas impactaran suavemente e outras mancarán mais . Pero sabemos ó que vimos e temos que aguantarnos , non nos gusta ver a ningún xogador berrando de forma agresiva so porque lle deron un par de bolas de mais.

Recomendamos berrar de maneira clara e enerxica ‘’ELIMINADO’’ ou ‘’FERIDO’’ e levantar o brazo ou a replica sempre que nos den con unha bola, para que todos se den por enterados e non sigan disparándonos .

A organización non se fara responsable das accións ou imprudencias cometidas polos xogadores que asistan ó evento , ben sexan estas involuntarias ou malintencionadas .
( roubo de material, rotura de replicas, estragos nos coches fora de partida. Etc ) si, de todo aquel percance durante a partida. estando cubertos polo seguro de responsabilidade civil da asiciacion.

Distingirase os bandos por cores dos uniformes todo aquel que se apunte dira o cor das uniformidades disponibles para asi formar os equipos.

Abera un masimo de 50 xogadores.



Indicaciones de ruta en coche para campo olympo 42.489319,-7.809007 desde brico king.

( +42° 29' 21.55", -7° 48' 32.43" )

hora de saida do bricoking 9:15 pra aqueles que non sepan chegar e queiran reunirse ali pra vir con alguen do equipo, chegada o campo 9:30, paso por crono 10:00, hara comenzo partida 10:30.
se ruega puntualidad.


Ctra Santiago-Ourense/N-525 frentr brico king

1. Dirígete hacia el norte ( ourense santiago ) en Ctra Santiago-Ourense/N-525 4,6 km

2. Gira ligeramente a la derecha hacia Ctra Ourense-Lugo/N-540 9,4 km

3. Gira a la derecha hacia Antigua Carretera OU-511/OU-0501 ( a peroxa ) Continúa hacia Antigua Carretera OU-511 3,1 km

4. Gira a la izquierda hacia Ctra a Villaverde por Mazaira 22 m

5. Toma la primera a la izquierda 180 m

campo olympo

Precio combustible est.: 3.36 €



http://olympoairsoft.blogspot.com/
http://olimpo.gratisforo.es/
Volver arriba Ir abajo
Ver perfil de usuario http://olimpo.gratisforo.es/forum.htm
hadesbluer

avatar

Cantidad de envíos : 30
Edad : 42
Localización : ourense
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 14/10/2010

MensajeTema: Re: 19-08-2012 partida olympos   Mar Jul 24, 2012 9:36 am

por organizacion se cierra la inscripcion el 9/8/12.
Volver arriba Ir abajo
Ver perfil de usuario http://olimpo.gratisforo.es/forum.htm
érebo



Cantidad de envíos : 3
Edad : 46
Localización : el OLYMPO
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 22/01/2011

MensajeTema: Re: 19-08-2012 partida olympos   Lun Ago 13, 2012 8:33 am

A organización decidiu prolongar o plazo de inscripción , ainda estades a tempo .

ANIMO

un saudo
Volver arriba Ir abajo
Ver perfil de usuario
Contenido patrocinado




MensajeTema: Re: 19-08-2012 partida olympos   

Volver arriba Ir abajo
 
19-08-2012 partida olympos
Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» Chevrolet Celta 2012 en Brasil: "El mejor en lo que interesa".
» Otro Tiida Negro HB 2012!!! - Desde Colombia
» Bale, Cesc, Pastore, Afellay, Suarez y Llorente, elegidos para 2011-2012
» El reloj olímpico de Londres 2012 se para pocas horas después de ser inaugurado.
» Duda el primer fichaje del JequeMálaga 2011/2012

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Foro MDB :: Partidas :: Partidas-
Cambiar a: