Foro MDB
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Mercenarios do Barbanza - Asociación Deportiva Airsoft
 
ÍndiceÍndice  Últimas imágenesÚltimas imágenes  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  ConectarseConectarse  
Conectarse
Nombre de Usuario:
Contraseña:
Entrar automáticamente en cada visita: 
:: Recuperar mi contraseña
Últimos temas
» 13/12/15 Org. Free Wolfs, no Campo do Lobo
Pedindo consello I_icon_minitimeVie Nov 20, 2015 3:10 am por Pate

» Partida URO
Pedindo consello I_icon_minitimeMiér Jul 15, 2015 1:28 am por Poncho

» 07/06/15 RE-Op. Overcast (Lalingrado)
Pedindo consello I_icon_minitimeLun Mayo 25, 2015 10:02 pm por Pate

» 10/05/15 Op. Overcast (Lalingrado)
Pedindo consello I_icon_minitimeMiér Abr 29, 2015 1:29 am por Pate

» partida solidaria en colaboración con cruz roja 28-12-2014
Pedindo consello I_icon_minitimeVie Dic 12, 2014 1:44 pm por vieira_goes

» 29/11/14 Patida recaudatoria para desbroce no Aserradero org. Free Wolfs
Pedindo consello I_icon_minitimeSáb Nov 08, 2014 3:02 am por Pate

» 21/12/14 Op. O.V.N.I., Org. Free Wolfs na Curota
Pedindo consello I_icon_minitimeSáb Nov 08, 2014 3:01 am por Pate

» Novedades Mission Accomplished
Pedindo consello I_icon_minitimeMar Oct 21, 2014 5:32 pm por WorldRealGames

» Vendo Fusil y pistola
Pedindo consello I_icon_minitimeVie Sep 26, 2014 8:59 am por sechin10

Buscar
 
 

Resultados por:
 
Rechercher Búsqueda avanzada
Mejores posteadores
Shombra
Pedindo consello I_vote_lcapPedindo consello I_voting_barPedindo consello I_vote_rcap 
pIkAs
Pedindo consello I_vote_lcapPedindo consello I_voting_barPedindo consello I_vote_rcap 
Ridick
Pedindo consello I_vote_lcapPedindo consello I_voting_barPedindo consello I_vote_rcap 
peixe
Pedindo consello I_vote_lcapPedindo consello I_voting_barPedindo consello I_vote_rcap 
IceBot
Pedindo consello I_vote_lcapPedindo consello I_voting_barPedindo consello I_vote_rcap 
Yobai
Pedindo consello I_vote_lcapPedindo consello I_voting_barPedindo consello I_vote_rcap 
Pate
Pedindo consello I_vote_lcapPedindo consello I_voting_barPedindo consello I_vote_rcap 
kaos
Pedindo consello I_vote_lcapPedindo consello I_voting_barPedindo consello I_vote_rcap 
Mon
Pedindo consello I_vote_lcapPedindo consello I_voting_barPedindo consello I_vote_rcap 
kaosone
Pedindo consello I_vote_lcapPedindo consello I_voting_barPedindo consello I_vote_rcap 
MDB en el mundo
Locations of visitors to this page

 

 Pedindo consello

Ir abajo 
4 participantes
AutorMensaje
Villa

Villa


Cantidad de envíos : 60
Edad : 49
Localización : Rianxo
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 26/08/2010

Pedindo consello Empty
MensajeTema: Pedindo consello   Pedindo consello I_icon_minitimeVie Sep 23, 2011 9:04 am

Hola, keria saver ke m podesdes contar da marca CYMA.
Voume comprar unha replica d pistola e entre ke e electrica e a marca non keria meter moito a pata. (Xa sei k a pipa mellor d gas, pero entre k a usas pouco e a señora m di k mellor gaste 70 k 130) Suspect
1Saludo e xa m diredes.
Volver arriba Ir abajo
Rampallo

Rampallo


Cantidad de envíos : 181
Edad : 49
Localización : Pobra do Caramiñal
Reputación : 1
Fecha de inscripción : 22/10/2009

Pedindo consello Empty
MensajeTema: Re: Pedindo consello   Pedindo consello I_icon_minitimeVie Sep 23, 2011 11:36 pm

Non che podo dicir nada de primeira man porque non teño nada desa marca(uso T.Marui Socon,etc)pero teño compañeiros que teñen esa marca de fai meses e sen problemas(e para o que dis que a vas a usar e por esa pasta pois supoño que non é mala elección).Eu sólo usei unha vez unha desert eagle eléctrica desa marca e funcionou as mil maravillas.E creo que e unha réplica que anda polos 70-80 euros.
Volver arriba Ir abajo
pIkAs

pIkAs


Cantidad de envíos : 748
Edad : 42
Localización : Santiago de Compostela
Reputación : 19
Fecha de inscripción : 30/12/2008

Pedindo consello Empty
MensajeTema: Re: Pedindo consello   Pedindo consello I_icon_minitimeSáb Sep 24, 2011 1:44 am

Eu tuven 2 pipas de Cyma electricas compradas o mesmo tempo. As dúas quedaban trabadas o pouco de empezar a usalas. A bateria non tiña forza pa movelo pistón, e agotabase moi pronto. Non sei si era por defecto na montaxe das mesmas en fábrica. Por aquel entonces non destripaba replicas, e quizais se solucionase o problema tocando os engranaxes pero non o sei...

De todas formas o meu consello e que non te arrisques a mercalas, ainda que son baratas, si che salen asi de malas teras que desmontalas, e xa che digo, non sei si o problema se solucionaria facendolle shiming os engranaxes. Cando meu pasou en dúas... non sei eu... aforra para unha de gas Very Happy
Volver arriba Ir abajo
http://www.disgal.es
pIkAs

pIkAs


Cantidad de envíos : 748
Edad : 42
Localización : Santiago de Compostela
Reputación : 19
Fecha de inscripción : 30/12/2008

Pedindo consello Empty
MensajeTema: Re: Pedindo consello   Pedindo consello I_icon_minitimeMar Sep 27, 2011 2:28 am

Por certo, se o final a mercas e queres unha bateria e un cargador extras fala comigo Wink
Volver arriba Ir abajo
http://www.disgal.es
Villa

Villa


Cantidad de envíos : 60
Edad : 49
Localización : Rianxo
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 26/08/2010

Pedindo consello Empty
MensajeTema: Re: Pedindo consello   Pedindo consello I_icon_minitimeMar Sep 27, 2011 4:30 am

poissi k a vou a coller e non m importaria ter un par d cargadore extra. Twisted Evil Ti diras Question
Volver arriba Ir abajo
pIkAs

pIkAs


Cantidad de envíos : 748
Edad : 42
Localización : Santiago de Compostela
Reputación : 19
Fecha de inscripción : 30/12/2008

Pedindo consello Empty
MensajeTema: Re: Pedindo consello   Pedindo consello I_icon_minitimeMar Sep 27, 2011 5:47 am

A bateria máis o cargador de BB vendoos por 10€. Avísame si os queres que os teño a venta neste post.
Volver arriba Ir abajo
http://www.disgal.es
txyman

txyman


Cantidad de envíos : 100
Edad : 44
Localización : en algun lugar do conchido
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 05/08/2010

Pedindo consello Empty
MensajeTema: Re: Pedindo consello   Pedindo consello I_icon_minitimeMiér Sep 28, 2011 1:46 am

Evil or Very Mad
o meu connsello e que te pilles unha a gas e ainas baratas por menos de 100 euros como estas
http://airsoft.es/airsoft-tienda-online.html?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=49&category_id=62

http://airsoft.es/airsoft-tienda-online.html?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=48&category_id=62

http://www.airsoftelregimiento.com/tienda/product.php?id_product=2769

http://www.airsoftelregimiento.com/tienda/product.php?id_product=1624

eso despues va en el modelo que quieras y esas cosas
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Pedindo consello Empty
MensajeTema: Re: Pedindo consello   Pedindo consello I_icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Pedindo consello
Volver arriba 
Página 1 de 1.

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Foro MDB :: General :: Off-Topic-
Cambiar a: