Mazinho
Cantidad de envíos : 20 Edad : 35 Localización : Vigo! Reputación : 1 Fecha de inscripción : 07/07/2009
| Tema: Re: fotos fotos fotos Sáb Nov 07, 2009 3:21 am | |
| - peixe escribió:
- Faltaron as fotos des bolazos que levou Macinho nas pernas. Que lle pregunten a Yobai,
primer punto,es con Z hereje!! jajaja y segundo punto,YOBAI BASTARDO xDDDD ay mis piernitas...menuda escabechina me hizo...y aún por encima Shombriña casi me desweba jajaja | |
|
Ridick
Cantidad de envíos : 466 Edad : 33 Localización : Monte de Iroite s/n Reputación : 6 Fecha de inscripción : 30/05/2009
| Tema: Re: fotos fotos fotos Sáb Nov 07, 2009 5:24 am | |
| - Mazinho escribió:
- peixe escribió:
- Faltaron as fotos des bolazos que levou Macinho nas pernas. Que lle pregunten a Yobai,
primer punto,es con Z hereje!! jajaja
y segundo punto,YOBAI BASTARDO xDDDD
ay mis piernitas...menuda escabechina me hizo...y aún por encima Shombriña casi me desweba jajaja Non eres o primeiro ao q casi deweba ... a min xa mo fixo ala x xullo ... xDDD | |
|
Patosinha
Cantidad de envíos : 187 Edad : 38 Localización : Dena Reputación : 8 Fecha de inscripción : 19/05/2009
| Tema: Re: fotos fotos fotos Sáb Nov 07, 2009 5:26 am | |
| deixemolo en que lle estivo bem!!!!!eu solo me defendin!!!!a ver que é eso de dispararlle a un civil e ainda por riba na cabeza!!!!!!!!!!!!! | |
|
Ridick
Cantidad de envíos : 466 Edad : 33 Localización : Monte de Iroite s/n Reputación : 6 Fecha de inscripción : 30/05/2009
| Tema: Re: fotos fotos fotos Sáb Nov 07, 2009 5:28 am | |
| - Shombrinha escribió:
- deixemolo en que lle estivo bem!!!!!eu solo me defendin!!!!a ver que é eso de dispararlle a un civil e ainda por riba na cabeza!!!!!!!!!!!!!
OMFG!!! A Fogueira kn Mazinho!!!!! Pero ti rapas como fas esas cousas? polo menos o civil seria un tipo feo non? xq como fose unha rapaza wapa ... -.-" | |
|
Mazinho
Cantidad de envíos : 20 Edad : 35 Localización : Vigo! Reputación : 1 Fecha de inscripción : 07/07/2009
| Tema: Re: fotos fotos fotos Sáb Nov 07, 2009 9:50 am | |
| foi shombriña,e dinlle sin querer na nuca xDDDDDDDDD | |
|
Contenido patrocinado
| Tema: Re: fotos fotos fotos | |
| |
|