hadesbluer tes razón el el ultimo ataque cando deberiamos haber salido como coetes a polo mísil roubado e polo que se atopaba no arbore estibemos esperado por los que estabades acabando de comer (ridick eras un deles) = que eu estaba dándolle a replica a nemesis para que lla levara a
cue pero antes diso eu paseime 30 min tirado no medio dunha silveira (zarza para o que non sepa o que é) sen nin gun arbore que me cobijara
e despois 20 non misil do arbore debaixo do camiño (xunta o hórreo) sei que non é escusa e espero que se repites en algunha partida nosa teñas unha mellor impresión nosa e do voso equipo dicir que con vos creo que nn me atopei creo que solo vin a os geot e o resto de Coruña e despois estibemos moito polo lado da base dos que tiñan os brazaletes brancos xa que a jijat estaba moi dispersa na malloria das veces
agora dicir que simon se o teu equipo foi capaz de coller o mísil do pazo cos tres equipos ali metidos creo que o teu debut como xefe de compañía foi dpm
iso si mentres que todos estabades alí eu estaba mangando o mísil das silvas
e agora dicir que os comentarios negativos son mais construtivos que os positivos hai que saber no que se falla para melloralo
e o dos brazaletes estaría ben marcarnos nos dous lados pero así tamén hai que intentar quedarse cas caras dos camaradas (pero estudarase para a seguinte)
un saudo e as miñas desculpas a hadesbluer polo que pasou o final da partida