Pois desfágome,moi ó meu pesar,das seguintes réplicas:
**VSR(T.Marui) upgradeado con pezas PDI(da sobre os 515 fps)Leva cambiado o cilindro,muelle,goma,cañón de precision,cañón externo...(leva un Barrell Tornado de pdi)silenciador,bípode,visor elcan specter.....450 euros(está usado en varias partidas)envio en funda de transporte color tan con sistema molle ainda que a réplica sobresae un pouco(vai con 6 ou 7 cargadores)
*M24 de C.A tirando uns 500fps pero bastante usado e ca culata reparada (porque a comprei por un foro e ma enviaron partida),etc(ainda que tira de cine porque tamén ten pezas cambiadas como goma,etc.por 350(envío en maletín rígido e acolchado que me custou 60 ou 70 euros)vai tamén con varios cargadores
*M4 Baby de vfc(comprada en A.Gandía por 380 eurs) que vai de cine e non ten partidas(só a probei na casa).sólo está pintada en Tan e despois lixada por algunhas zonas para imitar desgaste e envejecido.Vendoa por 300 euros con unha batería lipo que lle comprei(64 euros) e nunca usei e con un anpeq que lle comprei(45 euros) en color tan(podes ver as caracteristicas da réplica na páxina de A.Gandia)
*Lanza granadas m79 con cinta de transporte original comprada en "Museodevietnam"(75 euros) e na caixa original cos papeis e factura por 200 euros(sólo a réplica custa mais de 260 en calquera tenda,non ten ningunha partida)
*Casco mitch con funda multicam.Nunca usado
Esta semana tentarei colgar as fotos aquí mais no meu faceboock
https://www.facebook.com/Rampallo